صندوق بازنشستگی مجری قوانین و مقررات است آنچه که تصویب و ابلاغ میشود ما اجرا میکنیم. این موضوع افزایشی هم که عرض کردم اول مهر ۱۴۰۱ انجام شد این هم در واقع در تطبیق حقوقی بود که برای شاغلان دولت ...